21. ledna 2014

Jak vznikala : Koto

Nápad udělat kostým na Koto nemusel ani moc dlouho přicházet, jen jak jsem se trošku zlepšila v šití jsem se rozhodla, že si její cosplay prostě musím udělat , jelikož to byla (a stále je) má oblíbená postava z mého asi nejoblíbenějšího anime (Yu Yu Hakusho). Takže nebylo nad čím přemýšlet a rovnou jsem se do toho pustila.

První pokus se uskutečnil už v roce 2010 - říkám pokus, protože kostým byl tvořený jen z ledabyle sešitého oblečení a konaly se i nějaké photoshopové úpravy. Byl to kostým vyloženě pro mou momentální radost a nějaké ty domácí fotky, ale na conu bych v tom nikdy nevylezla. Po tomto pokusu nadšení malinko opadlo až do doby, než se naskytla možnost, že by na Akiconu mohlo být hned duo moderátorek i se zdravotní sestřičkou (Yuri, Koto, Ruka) a to mě donutilo nápad s kostýmem oprášit a zkusit to znovu.

 2010 vs 2012

Jako ta první, tak i druhá verze nebyl celá šitá z koupené látky, malinko jsem si pomohla svým šatníkem a některé věci (kraťasy, legíny) jsem vzala z té předešlé verze a jen je trochu doupravila, aby vypadaly lépe (konkrétně kraťasy) Střihy nebyly problém jelikož jsem pořád vycházela z té první verze, jen jsem ji dá se říct vylepšovala. Novinkou byly návleky na boty (na ty nedám dopustit) "krovky", ouška a ocásek. Ti co mě více znají ví, že jsem na podobné zvířecí atributy malinko ulítlá a tak už mi i jejich výroba nedělá takové problémy, jako třeba výroba jiných částí kostýmu. Paruku jsem si díky své barvě a střihu nemusela také pořizovat, stačila jen hodinka v koupelně s lakem a hřebenem (ve verzi na Akicon jsem použila natáčky). A voila, bylo hotovo.


Materiál.

Průběh.


Hotová práce.


Výsledek.
~ Arisu

Žádné komentáře:

Okomentovat