21. července 2015

O nás: Mathes

1. Představte se – věk, jméno, nějaká funkce ve skupině, co děláte – co uznáte za vhodné. 
Já se jmenuji Matěj, je mi devatenáct let a ve skupině jsem nejnovější člen. Uchytil jsem se ve skupině jako překladatel a vždycky všechny na conech zásobují cukrem ze svých cookies (a ano peču je sám). Nedávno jsem odmaturoval a na podzim nastupuji na Západočeskou Univerzitu v Plzni.

2. Jak vznikla tvá přezdívka? 
Jednou jsme s bratrem hráli Jazze Jackrabbita ve dvou na jednom počítači a když do ní zapisoval moje jméno, tak se překliknul a napsal Mathes. Vzal jsem to pak za svoje i když často mě na různých webech najdete po přezdívkou Mathes58. Číslo jsem začal přidávat protože jenom Mathes bylo zabráno.

3. Jak dlouho cosplayuješ a jak si se ke cosplayi dostal
Tak bude to rok co jsem začal naplno cosplayovat a bylo to na NatsuConu 2014 s cosplayem human verze Pokémona Blastoise. I když už pár let předtím jsem na Starconu byl oblečený za devátého doktora, za svůj cosplay ho úplně nepovažuji. Ke cosplayi mě nejvíc přitáhla moje sestra. Vždycky jsem ji nadšeně sledoval s tím že si cosplay musím někdy vyzkoušet. Tuto touhu pak posílili CMV od SneakyZebry.

4. Měl si před tím nějaké podvědomí o tom, že cvoci v kostýmech existují? 
Jak jsem řekl dlouho jsem sledoval svoji sestru a tak jsem měl určitou představu, nicméně i dnes jsem občas příjemně cosplayem překvapen.

5. Co byl tvůj první cosplay? 
První cosplay je Gijinka (humanoid) Blastoise.

© AAA and Girls

6. Podle čeho si vybíráš postavu? 
Občas mám pocit že si mě postava prostě najde, ale když už nad někým začnou uvažovat koukám především na tělesnou stavbu. Jsem vysokej ale vychrtlej a proto se snažím tomu podřídit. Ale hlavně se mi postava musí líbit.

7. Preferuješ nějaký konkrétní žánr (filmy, hry, anime)… 
Nezáleží mi na tom z čeho postava je. Pokud se mi líbí udělám ji.

© Borg
8. Máš slabost pro nějaký typ postav, které bys mohla/chtěla cosplayovat neustále? 
Hrdiny pitomce. Vidím se v nich. Viz postavy typu Rhys, Sokka, Jaune Arc apod.

9. Jak moc řešíš roleplay? 
V současnosti je můj roleplay na bodu mrazu, ale rozhodně na něm zapracuju.

10. Děláš raději cosplaye na soutěžní úrovni, nebo méně náročné "for fun"? 
Rozhodně jsem začal dělat cosplay for fun a nikdy jsem neplánoval jít s tím do soutěže. Pokud se mi ale podaří udělat cosplay který bych viděl na soutěžní úrovni, tak se do nějaké té soutěže přihlásím.

© Hussie Art

11. Máš vše hotové včas, nebo týden před conem nespíš? 
Většinou jsem všechno stihnul před conem, ale často jsme ještě s Clover noc před conem dodělávali drobnosti.

12. Co je tvůj cosplay sen, který s velkou pravděpodobností nikdy neuskutečníš? 
Zrovna teď je mým největším snem udělat Rhyse z Tales from the Borderlands a toho s velkou pravděpodobností udělám. Většinou když vidím nějakou postavu kterou bych nebyl schopný udělat, tak ji rovnou zamítnu.

13. Odtajníš nějaké své cosplay plány?
V každém případě mě uvidíte na NatsuConu jako Milo Thatche. Dále je v plánu cosplay ze Samurai Champloo, ale k tomu zatím víc nedodám. No a pak už jsem často mluvil o Rhysovi, no k tomu řeknu jenom že tento rok ho ještě na mě neuvidíte.

© Hussie Art

Žádné komentáře:

Okomentovat